TECHNICKÝ WISHLIST

Friday, September 01, 2017

Ahojte krásky. Tie ktoré ma sledujete už nejaký ten piatok tak určite viete že chcem už strašne dlho svoje videá posunúť na vyššiu úroveň. Lenže osud mi to asi neprial a nejak keď sa konečne môj chlap umúdril a kúpil mi stativ tak mi na zem spadla zrkadlovka. No jo ironia osudu. No a od vtedy mi proste zrkadlovka nejde. No vlastne ide ale keď dám automatiku tak sa mi na celý displej hodí obrovský názov CHYBA EXPOZE NAVŠTÍVTE AUTORIZOVANÝ SERVIS NIKON. Takže nemôžem natáčať a ani fotiť. A preto som sa rozhodla že keď už roznášam tie letáky a robím tu kozmetiku a som distribútorom pre NUSKIN tak si našporím peniaze a nakúpim si novú výbavu. Aj keď viem že popri deťoch to nebude ľahké lebo vždy sa nájde niečo prečo vlastne budem musieť minúť určitú sumu ale verím že do Decembra si aspoň našporím na tú opravu a mikrofón. No a časom určite tak o rok dva si zakúpim novú zrkadlovku. A preto Vám vlastne dnes ukážem svoje sny a svoje plány ktoré sa týkajú natáčania. V dnešnom článku Vám odhalím môj Technický wishlist.

To znamená že sú tu tri veci ktoré by som teda chcela mať alebo si ich teda kúpiť aby sa moje videá posunuli na vyššiu úroveň.



1. Zrkadlovka NIKON D5300: Viem že mnoho youtuberov je verná Canonu ale ja od malička nejak inklinujem ku Nikonu. Takže svoj Nikon D3200 by som teda chcela vymeniť za novší typ a to preto pretože má otáčací displej (čo samozrejme môj nemá). Tak isto tam sú tie megapixle ktoré sú vlastne rovnaké s mojimi. Takže ako prvé pre super videá je dobre si zaobstarať foťák a najlepšie s otáčacím displejom. Čo som ja nevedela keď som si kupovala svoj lebo som si ho vlastne kupovala len preto lebo som chcela mať super fotky pre blog. V tej dobe by ma nikdy nenapadlo že sa dám ešte aj ja Youtube a už vôbec nie že to budem zvládať kolo deti.

2. Mikrofón RODE: Občas keď som natáčala tak bolo počuť šum a teraz keď nemám ani ten foťák tak ma počuť ako v jaskyni. Preto určite potrebujem mikrofón ktorý mi pomôže zlepšiť kvalitu videí.

3. Softboxy: Každý poriadny fotograf a youtuber musí mať proste softboxy. Aj keď som si svoj youtube kútik vymaľovala na bielo aj tak sa mi zdá že je nejaký tmavý a smutný. Farby ktoré mám na videách sú mdlé lebo zvyšujem bielosť kvôli stenám aby boli čo najviac biele na videách. A potom sú farby mdlé a nevýrazné. Takže ak by som mala softboxy boli by videá menej upravované.

A to je z dnešného článku všetko. Dúfam že sa Vám páčil a ak máte už niektorú z veci napíšte mi akú značku odporúčate a či ste spokojné.

Majte sa krásne


You Might Also Like

0 komentárov

Popular Posts

Like us on Facebook

Popular Posts