TESTUJEM ZA VÁS #1: FAREBNÉ BALZAMY + GIVEAWAY

Tuesday, August 29, 2017

Ahojte krásky. Ak ma sledujete už dlhšie a hlavne na yt a instagrame tak určite viete že už dlho hľadám dokonalú modrú farbu na vlasy. Skúšala som všeliaké ale nikdy to nebolo ono. Až som natrafila na facebookovú stránku Farebné balzámy na vlasy. Oslovila som ich teda či by nechceli spolupracovať a oni že áno. Takže sme sa dohodli natom že mi pošlu dve balzámy na vlasy. Vybrala som si teda modrý a sivý.

Balzamy mi prišli prekvapivo rýchlo a to hneď na druhý deň. Prišli mi v bublinkovej obálke ale to vôbec nevadí lebo sú to len balzámy.
Keď som otvorila obálku ostala som prekvapená lebo som si myslela že tie balzámy budú väčšie, lenže aj napriek malej fľaštičke tá ich sila stojí zato.
Vybrala som si teda modrý balzam a išla nato. Umyla som si vlasy ako píšu na stránke, presušila uterákom a pustila sa do nanášania. Nechala 40 min pôsobiť a zmyla z vodou. No a výsledok bol ohromný.
Aj napriek tomu že je to len balzám tak chytil neskutočne. Moje vlasy po presušení ostali krásne modré a kde boli odrasty tak sú čierne ale na svetle fialové, lesklé, nezničené a úžasne voňajú. Tento članok píšem už po 5 dňoch od aplikacie a po jednom umytí a farba stále drží. Kde som zafarbila menej tak sa mi vymyla farba do tyrkysová ale zvyšok mám tmavo modrý.
Som unesená s tohto balzámu a aby ste neboli smutné či smutný že aj vy chcete mať super vlasy tak som sa so stránkou Farebné balzámy dohodla na GIVEAWAY pre Vás.
Podmienky sú jednoduché:
1. Musíte byť fanúšikom FB stránky Farebné balzámy na vlasy
2. Musíte byť mojím fanúšikom FB stranky
Andie Studio

3. Musíte byť mojím sledovateľom na Youtube
4. Zdieľajte moju FB stránku

GIVEAWAY KONČÍ 20.9.2017
 
Tak želám veľa šťastia a krásny slnečný deň





You Might Also Like

0 komentárov

Popular Posts

Like us on Facebook

Popular Posts